Alla inlägg den 8 september 2011

is

Av åsa - 8 september 2011 21:25

Idag har min lille prins gått på is,

så nu är det väl höst på riktigt eller???

Han va helt genomblöt efteråt  

men helnöjd. Han tycker det är jättekul. 

Nu va det ännu fler av hans kompisar med också 


Själv har jag varit å handlat, skurat toaletter, lagat mat, sprungit en runda på ca 4 km, hängt tvätt, vikt tvätt mm.

Emma var med på cykel när jag sprang. Hon pratar ju på som vanligt, å vill ju ha svar, men det är inte det lättaste å svara hela tiden 


Nu ska jag krypa isäng...

å ladda för en underbar helg .

Vi ska vara barnvakt åt syrrans barn fredag till söndag. 

Vi får testa på att vara en ännu större familj på 8 personer 


Kramelikram Åsa        

Av åsa - 8 september 2011 08:36

När klockan ringde 5.10 i morse var det kolsvart ute, men det började ljusna ganska snart som tur va.

 Vill ha ljust på morgonen när jag går upp.

 Mkt lättare att komma igång då.

Men bara att få gå upp helt själv och göra sig i ordning när det är helt tyst i huset gör ju att det går fint ändå  

I dag är det storhandling, höstens första hockeyträning för Ludwig som är på schemat.

Behöver städa av lite hemma med....


Ha en underbar torsdag  


Kram  Åsa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards