Alla inlägg den 17 september 2011

Av åsa - 17 september 2011 22:45

Listerna blev målade de med 

Väggordet som kom på posten i veckan kom upp på väggen det med.

Är superdupernöjd med det.

Tycker det smälter in så bra 

    

  Verkligen något att tänka på tycker jag.


Så klart hade vi mys med.

 

Nu ska jag krypa ner...


Imorn ska jag åka med Ludwig på fotbollsamandrag.

Jörgen får vara hemma med Emma som fick lite feber framåt kvällen


Sov gottÅsa 




   

Av åsa - 17 september 2011 15:36

trappan en gång till...

Verkar behövas många ggr.


I går kväll va det såklart fredagsmys.

 

 & Jörgen satte "panel" 

 

Det gjorde han idag med när jag målade trappan.

Nu har han varit å köpt mer....


Ska gå ut å torka av taklisterna så vi kan måla dem med.

Emma är lite rastlös. Hon är mkt bätttre, å ligger nu bara på febergräns. Hoppas det stannar där.

Hon har lekt lite, spelat lite, så har vi röjjt på hennes rum.

   

Ludwig är nu iväg med Jörgen å slänger returen å får därmed panta all pant å får de pengarna som blir  

 

Han ska sen åka till en kompis några timmar.

Nä nu får jag hämta trasan å sätta fart.


KramÅsa      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards