Alla inlägg den 22 september 2011

Av åsa - 22 september 2011 21:49

ont i ryggen 

eller rättare sagt att det hugger till eller liksom krampar emellanåt. Nästan som det låser sig.

Sitter uppe vid skuldebladen.Jättesvårt och hitta en bekväm ställning att sitta 


Kände att jag vill visa mitt fräcka skal som kom i lådan, till min iphone idag  

Fyndat på Tradera  

Fick det för noll & inget.

  

 

Visst är det fräckt!?!

Idag har det varit full fart.

Åkte på min lunch till Mobilbanken i Vbg och lämnade in Jonathans iphone för å byta display.

Efter jobbet hämtade jag Emma & Ludwig sen direkt hem å skalade potatis.

Fick så bra hjälp av Emma.

Hon sa att eftersom Ludde hjälpte till en annan dag så va det nu hennes tur.  

Hon skalade 4 st av en 3 liters kastrull, men va väldigt nöjd att vi hade fixat potatisen idag.

Roligt när de vill hjälpa till  

 

Sen åkte jag & Jonathan till Vbg igen för och hämta hans iphone igen.

Hemma blev det bara ett skifte då Jörgen & Emma åkte med Ludwig på hockeyträning.

Jag & Jonathan åt, 

sen åkte jag på föräldramöte för hans klass.

När jag kom hem brann det så mysigt i spisen  

Barnen ville bli nattade av sin mamma idag

Så klart jag gjorde det 

 

I morgon har vi planeringsdag med jobbet.

Lunch på restaurang 

De ggr vi gör det per år är ju lätträknade...

Nu sitter jag rätt så bra, men behöver ju eg gå och lägga mig  

Ska bara.....

 kolla några bloggar, sen lägger jag mig

 

NattiÅsa 

  

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards