Alla inlägg den 23 september 2011

Av åsa - 23 september 2011 22:36

I dag hade vi planeringsdag på jobbet.

Vi startade upp på Stavreskolan.

Lunch åt vi på Wilai Thai.

Maten va supergod, men den va inte varm när vi kom. Såg sen att de fyllde på med varmt, och då var det så man brännde sig ist 

Tyckte väl inte det var så farligt, men det är ju helt klart godare med varm mat. Särskilt när man betalar för den.



Sen åkte vi upp till jobbet där vi jobbade resten av dagen.

En stor godisskål kom fram på bordet

direkt när vi kom dit.

Till eftermiddagsfikan blev det Frödinges kladdkaka med glass, och sen mera godis.

Finns kvar till måndag    


Hemma igen fikade vi på altanen där bak. Där var det riktigt gott.

Rasmus hade med en kompis till fikat med  

 

Sen la jag mig på soffan en stund.

Blev ju inte så mkt sömn i natt, eftersom ryggen värkte hur jag än låg   

Gick in på vdc i morse när jag gick till jobbet.

Läkaren sa att det är en överansträngning som gör så jä..a ont  

Hon sa även att jag inte ska göra några ensidiga rörelser på ett tag. Typ som dammsuga och så. Ska väl funka 

Ev smörja med zoonkräm eller liknande, masage.

 

Ska iaf vila ryggen över helgen har jag bestämt och hoppas den är MKT bättre på måndag

 

Kvällsmaten åt vi på Max, jag och barnen.

Jörgen var och bowlade med jobbarkompisar.

Sen åkte vi hem och hade fredagsmys.

Tände massor med värmeljus & tände även i spisen.

 

Nu hoppas jag på en god natts sömn  

både för mig och er 

 

Kramizar Åsa 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards