Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Kalasdax....

Av åsa - 28 september 2011 08:35

Idag är ingen vanlig dag för det är Jespers födelsedag

HURRA HURRA HURRA!!!!!

I kväll ska vi på kalas till barnens kusin

 som idag blir 6 år  


I går jobbade jag sent.

 När jag kom hem satt familjen vid middagsbordet och åt,

 så det var bara att hugga in  

Hände inte så mkt mer eg.

Läste för Ludwig & Emma när de skulle sova,

förhörde Jonathan inför hans engelskaprov på fredag, som han kan jättebra  


Sen var det soffhäng resten av kvällen.

Orkade inte ens starta upp datorn  

Har en jätteförkylning i kroppen nu, som jag försöker mota bort, så det inte blir bihålsinflamation.

Det har jag haft nog av...

La mig i tid, vilket inte händer allt för ofta.


Nu jobb  innan kvällens kalas 

Ha en bra lellelördag!!!


KramelikramÅsa


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 28 september 2011 21:53

Nu har jag bestämt mig för att flytta vidare. Ni hittar mig här istället: http://trepojkarochentjej.blogg.se/?tmp=28215002   KramelikramÅsa  ...

Av åsa - 26 september 2011 21:36

föräldramöten för alla mina barn är nu avklarade Vi fick se filmer & kort från barnens vardag, med bla samspel, turtagning mm      Både Emma & Ludwig tog med sig varsin kompis hem idag. De lekte både ute & inne trots vädret  Emma har inte l...

Av åsa - 26 september 2011 14:29

Sitter här å laddar för att skura toaletten och då är tanken storstäda.  Iof lilla toan, men ändå. Inte så sugen, men försöker peppa mig själv  Dricker lite te å kikar runt lite, men snart ska det bli fart     Lovar...   Kramizar  Åsa...

Av åsa - 25 september 2011 21:07

  Kände att jag behövde det i kväll    På fm idag åkte vi alla med Ludde till hockeyträningen.   När han tränat klart va min plan att gå hem.  Ludwig skulle duscha där, så jag tänkte att vi skulle varit hemma ungefär samtidigt, men jag...

Av åsa - 24 september 2011 23:16

Började morgonen med att bädda rent. Har kört några maskiner tvätt under dagen. Den sista ska jag snart hänga.... Plockade iordnning innan jag körde Emma till min syster, för hon ville leka med Jesper. Jag åkte till Överby. Junkyard ha...

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards