Alla inlägg den 7 september 2011

Av åsa - 7 september 2011 20:38

I kväll testade jag min nya jacka,

 när jag cyklande hem från föräldramötet på skolan.

Himlen öppnade sig verkligen några minuter innan det var dags att bege sig hemmåt....

Den höll mig kruttorr 


När jag hämtat barnen efter jobbet

 åkte vi till Överby.

 Tog mellis på Briggen.  

Ludwig blev jätteglad,

 för det var så längesen han va ute å fikade tyckte han 

Han vill även att vi ska göra det snart bara han & jag, så det får ju snart bli.

Sen gick vi in på Hm.

Där hittade jag 2 par jeans till mig.

Ja ni läste rätt...

Ludwig fick strumpor, Emma fingervantar.

Förstår inte vart de tar vägen???

Äter de upp dem????

Ja man kan ju undra...


Hem å fixade middag.

Sen va det fotbollsträning för Ludwig.

De fick träna på konstgräs idag 


Själv la jag mig på soffan på altanen, å somnade en stund. Tur jag satte larmet på mobilen, för sen var det föräldramöte på högstadiet om gymnasievalet.

Jiiisseesss va stora barn jag har  


Nu ska jag snart lägga mig(hoppas jag)


Börjar superdupertidigt imorn.


Ha en bra kväll/natt

Kram Åsa  

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards