Alla inlägg den 16 september 2011

Av åsa - 16 september 2011 14:09

Här är min lilla sjukling

Kortet är från igår, men hon sitter nu på samma ställe å tittar på Fiffi.

Ska passa på å vila en stund.


KramelikramÅsa  

 

Av åsa - 16 september 2011 08:30

Testar å skriva ett tidsinställt inlägg. Just nu jobbar jag. Börjar superdupertidigt idag, men slutar ju tidigt med  


Igår slutade jag tidigt med.

Emma fick feber natten till igår  

så på morgonen fick jag ringa hem Jörgen, som är hemma med henne idag med.

Ludwig har studiedag idag, så han fick ledigt. Gött å va hemma en dag extra.

Vi fikade när jag kommit hem, sen spelade vi kort på altanen.

Sen somnade jag på soffan där ute. Vaknade efter 1½ timme  

Dammsög altanen, småplockade lite.

Jörgen åkte med Ludwig på hockeyträning, å jag åkte till en kolega som fått barn för 6 v sen, så nu jag har sniffat bebis så jag klarar mig ett tag  

Supergo fika fick vi, å många goa skratt  

Vi blev kvar rätt länge, så när jag kom hem stupade jag isäng, å har dessutom varit uppe med Emma inatt som va ännu varmare.

Stackars liten.

Maritha va snäll å passade Emma, eftersom det krockade.


Ha en bra fredag allihop.

KramÅsa 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards