Alla inlägg den 25 september 2011

Av åsa - 25 september 2011 21:07

  Kände att jag behövde det i kväll 


På fm idag åkte vi alla med Ludde till hockeyträningen.

 

När han tränat klart va min plan att gå hem.

 Ludwig skulle duscha där, så jag tänkte att vi skulle varit hemma ungefär samtidigt, men jag kom bara ner till vägen innan Jörgen ringde mig.

Då skulle Ludwig köra ett träningspass till med dem som är ett år äldre.

Bara att vända och hämta upp Emma & Rasmus.

Släppte av Rasmus hemma., för att plugga inför prov.

Jag & Emma åkte en sväng till Överby i jakt på vinteroverall till henne, men kom hem tomhänta.

Efter maten förhörde jag Rasmus inför engelskaprov, innan vi cyklade/ åkte moppe till mormor.

       

Hon blev jätteglad när vi kom.


     

Vi spelade flera parti med 4 i rad.


Emma & jag cyklade sen till Jätten för att hämta ut ett paket, men det hade stängt ca 45 min innan vi kom  

 Får hämta det imorn ist.


När vi kom hem hoppade Emma i badet.

  

Under tiden passade jag på att sortera/vika tvätt.

Tycker det passar bra när jag ändå måste vara i badrummet när jag har barn i badet  


Imorn börjar en ny härlig vecka,

 som avslutas med fest x2


Natti Åsa 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards