Alla inlägg den 4 juni 2011

Av åsa - 4 juni 2011 22:36

     Kunde ju inte passa bättre in med vädret  

Älskar verkligen värmen å solen

Känns ibland som man är född i fel land....


Yes va det är gött å va ledig några dagar med familjen.

Torsdagen va vi hemma å njöt. Barnen lekte.


Fredagen va vi på Fossens camping hos

 svägerskan med familj.

Vi hade ju inte firat kusin Wilmers födelsedag, å de hade ju inte firat Rasmus.

Ubderbart å komma till kusten. Man vill ju inte åka hem....

Tog en tur ner till havet å kännde på vattnet. Det va ju badvänligt, men vi tog inga badkläder med. Hade hört att det bara är 12 grader i vattnen, så vi sa till barnen att det går ju inte att bada då.

Men hade gärna badat 

Får väl bli imorn i Hunnebo istället 

        

   Idag cyklade Jörgen å lämnade Ludwig hos en kompis. Under tiden solade jag å Emma på altanen. Efterhand kom vi längre å längre in i skuggan, vilket även jag tyckte va skönt.

Gjorde smootie som vi åt i skuggan av parasollen 

Köpte ett smurfyatzy när vi handlade på Maxi sist. Emma å jag testade det. Va en enkel å bra variant tyckte jag. Tog inte så lång tid heller    

Efter vi ätit middag lämnade vi av Ludwig hos en annan kompis. Sen åkte jag å Emma en snabbis till Överby. Hittade 2 klänningar på Cassels. 

Köper kläder till mig själv för sällan egentligen...

Sen åkte vi till Vänersborg på festivalen som va där.

Vi gick ett varv å kollade vad som fanns, tog några lotter, utan vinst. 

Emma åkte ett tåg.

   Först sod hon en stund å kollade när de innan henne åkte, men det va snart hennes tur.

 Åkte tillbaka å hämtade Ludde hos kompisen, sen vidare å kollade hur långt de kommit med pappas båt.

De häll på å skura av kapellet.

Så vi åkte vidare hem till dem istället, men de kom snart efter.

Käkade å sen hem å duschade barnen å i säng med dem.  

         

Emma redo för dusch  

  En riktig tokfia 

Nu är det bara jag vaken...

Så skönt 

  Ska kolla runt lite nu sen ska jag krypa ner me.

  ringer tidigt imorn....


KramelikramÅsa  

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards