Alla inlägg under juni 2011

Av åsa - 1 juni 2011 22:54

  japp idag va jag å Emma en sväng på stan

Gosetjejen. 

Hon gillar å kolla på kläder precis som sin mamma 

Hon behövde shorts bla.

   Kläderna hittade vi på Kappahl å hårsnodden på Lindex. Köpte även en keps på Kappahl, men den använde hon direkt vi kom hem, så därför är den inte med.

Hittade även presenter till kusin Wilmer som fyllt 3 år, men vi inte firat. Planen är att fira honom & Rasmus på samma gång. De va inte här när han fyllde så vi slår ihop det.

Kanske blir en sväng till deras husvagn i helgen.

På väg hem från stan hämtade vi kusin Jesper från dagmamman. Sen va vi bara hemma en kortis innan vi gick till skolan å hämtade Ludwig å kompis

Hugo(hann skura en toa iaf)

Fixade mellis å de åt på altanen å njöt av 

    

Strax efter vi kommit hem kom Jonathan å en kompis, men det tog inte lång tid innan en till kom till honom.

Så en stund va de 7 barn här, men det hördes

inte   

Debörjade leka så bra så ajg fick ut gräsklipparen å klippte både vårt egete å det vid lekparken.

Försökte sen få igång trimmern, men fick senare reda på att jag missat choken....

Rensade lite ogräs istället. Växer ju igen jättesnabbt.

Har bara ett land, ett litet med rabarber å 2 jordgubbsplanter, men funderar på vad det ska bli mer i det. Kanske smultron eller nåt annat ätbart 

Sen när mannen kom hem blev det kaffe/te på baksidan. Lagom till det kom Sandra å skulle hämta Jesper. Hade lovat dem glass, så det fick de ju   

Sen va det dax å fixa mat innan det va ett möte jag va tvungen att gå på.

Hade hellst suttit kvar i soffan med barnen....

Hann en sväng till Jätten me innan de stängde me. Fick köpte det som va mest akut, så vi klarar frukosten.

Nu har vi druckit en goe smootie med mango å hallon

  Jörgen tyckte den va lite sur, men jag tyckte den va jättego.

Nu ska jag surfa runt å kolla några bloggar innan jag ger upp för idag.


KramelikramÅsa 

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards