Direktlänk till inlägg 11 september 2011

Helgen är över.....

Av åsa - 11 september 2011 20:02

I går va vi hemma, förutom när jag å de minsta cyklade till Öb för å köpa godis 

 

Fick röjjt av uppe, lagt in kläderna, bäddat rent i alla sängar uppe. Känns så gött när det är gjort  

 

Efter middagen hyrde vi Hotell Gyllenene Orren på tvn. Alla 6 barnen & jag kollade på den. Den va bra tycker jag. Barnen kollade på den idag igen.

 

Idag va det späckat program.

Ludde hade samandrag på His 9,30. Jörgen cyklade med honom dit.

Ida hade samandrag i Lyr gympasal 9,30. Jag lämnade av henne, sen va det simskola för Emma 10.10 Jesper & jag tittade på henne.

Sen åkte vi tillbaka å tittade på sista matchen för Ida. Gick inget vidare 

Tog en snabb sväng in på Jätten på hemvägen.

 

Började med maten när jag kom hem.

Jörgen & Ludwig kom strax efter. De hade vunnit alla sina matcher 

 

Efter maten gjorde jag äpplepaj. Fam Läckberg kom på fika 

Ses ju tyvärr allt för sällan, men bestämde att vi ska till dem på lördag  

Sen drog jag på löparskorna - 4 km blev det idag 

 

De mindre barnen satt på altanen å spelade kort när jag kom tillbaka.

 

Nu har kusinerna åkt hem, å mina små sover gott i sina sängar sen en stund tillbaka.

Alla är helt slut efter denna helg....

 

Ska snart krypa ner jag med. Får inte bli sent idag. Har en del sömn å ta igen...

Barnen har ju inte tagit sovmorgon denna helg direkt. Sen å vara tyst när man leker har inte existerat heller. Antar de var så inne i leken.

Det har varit mycket lek med lego i helgen.

 

Ser fram emot en ny härlig vecka som startar med 12 timmar på jobbet imorn 

 

Kramelikram Åsa    

     

 
 
Ingen bild

Ulle

11 september 2011 21:03

Fullt ös! =) Härliga foton du har här på din sida! :D Kram Ulle

åsa

13 september 2011 21:18

Tack så jättemycket!!!!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 28 september 2011 21:53

Nu har jag bestämt mig för att flytta vidare. Ni hittar mig här istället: http://trepojkarochentjej.blogg.se/?tmp=28215002   KramelikramÅsa  ...

Av åsa - 28 september 2011 08:35

Idag är ingen vanlig dag för det är Jespers födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!!! I kväll ska vi på kalas till barnens kusin  som idag blir 6 år     I går jobbade jag sent.  När jag kom hem satt familjen vid middagsbordet och åt,  så det v...

Av åsa - 26 september 2011 21:36

föräldramöten för alla mina barn är nu avklarade Vi fick se filmer & kort från barnens vardag, med bla samspel, turtagning mm      Både Emma & Ludwig tog med sig varsin kompis hem idag. De lekte både ute & inne trots vädret  Emma har inte l...

Av åsa - 26 september 2011 14:29

Sitter här å laddar för att skura toaletten och då är tanken storstäda.  Iof lilla toan, men ändå. Inte så sugen, men försöker peppa mig själv  Dricker lite te å kikar runt lite, men snart ska det bli fart     Lovar...   Kramizar  Åsa...

Av åsa - 25 september 2011 21:07

  Kände att jag behövde det i kväll    På fm idag åkte vi alla med Ludde till hockeyträningen.   När han tränat klart va min plan att gå hem.  Ludwig skulle duscha där, så jag tänkte att vi skulle varit hemma ungefär samtidigt, men jag...

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards