Alla inlägg den 17 maj 2011

Av åsa - 17 maj 2011 21:37

 En av mina orkidéer i köket har en massa knoppar, å en har slagit ut. Tycker de är så fina när de blommar

     Å ja vi kom till Överby å bytte Ludwigs pumatröja. Han valde istället ett par längre pumashorts, 2 t-shirts från warp.

Sen gick vi till Jc, men där fanns inget till honom.

Kvällsmaten åt vi på mc Donalds till barnens förtjusning 

  

När vi skulle gå in å äta hittade Ludwig nåt på marken som han plockade upp. Jag såg bara i ögonvrån att han hittade nåt å sa mamma kolla här. Jag sa bara till honom å kasta det igen, men han kom med det å visade vad han hittat. Ett bankomatkort!!!

Jag kände igen namnet på kortet så jag kollade upp nummret på hitta.se å ringde. Hon blev naturligtvis jätteglad. På hemvägen åkte vi å lämnade kortet, så nu är det hos ägaren igen  

Hoppas verkligen att om jag skulle tappa nåt så, att den som hittar tar kontakt med mig, men som samhället ser ut idag ska man vara glad om man inte blir bankrutt i det läget.

Ibland är det bra å va en sakletare 

 

Snart dax å krypa ner i sängen.

Go natt alla vänner 

 

Kramelikram Åsa  

  

  

Av åsa - 17 maj 2011 09:05

Då va det tisdag igen, å en regnig   sån me. Tisdag är den värsta dagen i veckan å så regnar det desutom  

Emma blev så glad när jag väckte henne i morse å talade om att hon får gå med sin älskade  Kevin hem från förskolan idag.

När jag hämtar barnen i em ska vi göra en sväng på Överby å byta en pumatröja som Ludwig köpte för sina presentpengar. Den är lila & vit. Jättesnygg. Men efter 2 tvättar är den NOPPRIG!!!! 

Det accepterar jag INTE!!!

Ska försöka komma ihåg å köpa nåt för hans tillgodokvitto på JC me.

Får se om minnet är med  

Ha en bra dag nu allihop.

 Det tänker jag försöka med trots att det är tisdag & REGN  

 

Kramelikram  Åsa

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards