Alla inlägg den 18 maj 2011

Av åsa - 18 maj 2011 20:23

Först är han en hjälte sen blir han bestulen själv  Hur ska barn lära sig att vara ärliga när de blir bestulan själva????   

Ludwig hittade ju ett bankomatkort igår, som vi lämade tillbaka i rätt händer.

När vi gick ur bilen hemma på parkeringen kom han på att han glömt sin adidaskeps på mc Donalds.

Idag ringde jag ut för å kolla om den va kvar, men inte.

Hur kan man med gott samvete använd något som inte är ens eget  

Eftersom vi satt inne vid barnavdelningen när vi åt borde man ju fatta att den hör till ett barn.

Blir så sårad av att saker inte kan få vara ifred.


Nog om det.

I morse när jag gjorde mig i ordning spelade Emma på sitt Ds. Hon skulle bara spela färdigt banan, men blev aldrig färdig, så hon tog med sig det å spelade medans jag fixade håret på henne  

  I dag hämtade Rasmus Emma på förskolan. Hon va jätteglad när han kom. Kan jag förstå. Tänk å ha en så stor storebror som kan komma å hämta.

De cyklade hem, å jag gick med Ludwig på utvecklingssamtal. Det va bara positivt å höra om honom 

Är så glad för mina fina familj 

Älskar dem över ALLT annat.

I morn kommer min älskling   hem från en kurs i Danmark. Han åkte i måndags.Ska bli gött å va hela familjen  samlad i helgen.

Då är det klassbollen.

Jonathan spelar med sin klass på lördag & Ludwig spelar med sin på söndag. 

Avslutning på simskolan på söndag för både Ludwig & Emma.

Vila får man göra någon annan gång...eller??


Planen är att lägga mig i tid i kväll,

men än är det en plan.

Får se hur det blir. 

Känner ju att jag behöver sova.


Kramelikram Åsa   

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards