Alla inlägg den 27 maj 2011

Av åsa - 27 maj 2011 13:08

Är segast/tröttast istan idag känns det somÄr i kök/städ på jobbet idag 

Kul å göra något annat en dag. Vår köksa är ledig å jag fick frågan om jag kunde hoppa in.

Det är inte ett stilla jobb. Händer något hela tiden även där. 

+ är att jag kan lyssna på radion

- är större, då man jobbar ensamt, å det är ju inte nåt för mig som alla som känner mig vet, men ibland är det skönt, som just idag.


Igår firade vi vår 4-åriga bröllopsdag med att gå på restaurang. Mamma Mia va vi på. Emma & Ludwig va med. När Emma beställde sin pizza tittade tanten på henne å sa att hon aldrig varit med om att något barn beställt den pizzan hon tog. Det va med musslor, räkor, tonfisk mm  

Till efterrätt åt vi glass, sen hem å la barnen, å en stund i soffan innan jag fullkomligt däckade.


I em blir det en tur till Överby å köpa jeans till både mannen å mig, kalsonger till Ludwig, tights till Emma.

Ge mig styrka så jag orkar  

Känns som jag skulle kunna sova flera dygn  

Hoppas jag hittar orken snart igen, för det är skitjobbigt å va så trött.

Ha en bra helg, för det tänker jag ha  


På söndag spelar Ludwig match å så är det ju morsdag


kramelikramÅsa 


Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards