Alla inlägg den 4 juli 2011

ved

Av åsa - 4 juli 2011 22:55

Det är vad vi kört in å staplat idag.

4 kubik va det. Nu ska vi klara kommande vinter 

Härligt å inte behöva tänka på det mer.

Rasmus & Jonathan hjälpte till så det gick bra.

Efteråt blev det kebabpizza till familjen å kycklingsallad till mig. Han på pizzerian verkade inte lyssnat på min beställning, för på pizzan skulle det varit pomes, å jag ville ha vitlökssås till salladen.

Inga pomes å ingen vitlöksås. 

 Han skickade med kebabsås....


Emma hade sin kompis Thea här nästan hela dagen.

Efter maten å en dusch åkte vi hem till henne, för svärisarna hade köpt deras matsalsbord som skulle levereras. Fika blev det där, å jag å de små stannade kvar medans Jörgen åkte med sin pappa å bar in möblerna.


Åkte förbi Maxi på hemvägen å fyllde upp frys, kyl.

Hem å tände grillen.

Laxspett, hamvburgare med sallad, nån sorts pomes, så famlijen fick dem till slut ändå


Emma tog ett snabbdopp i poolen, å sen en dusch innan hon hoppade isäng.


   

Rasmus & jag nu i kväll.

KramelikramÅsa

   

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards