Alla inlägg den 27 juli 2011

Av åsa - 27 juli 2011 21:58

Vaknade vid ca 8.15 Iväg på toa, som ligger några meter bort.

Tillbaka igen blev det frukost.

Diskade upp gårdagens disk, efter frukosten.


En långpromenad till stranden vid hopptornet, där barnen badade å badade 

Barnen har med sina kickbikar...

Jag tyckte det va kallt, så jag doppadde mig bara en gång innan vi gick tillbaka å fixade lunch. (laxburgare)

 

På tillbakavägen stannade vi å kollade konstverk

              


Tog en powernapp medans barnen lekte i båten  

Bara susade bort lite....

Va så gött.

Emma va precis bredvid mig så jag kände henne hela tiden.

Sen tog vi en promenad igen. Denna gång gick Ludde å Emma kockade.

Till en lekplats, innan vi gick till Olgas å köpte glass.

Nästa lekplats vid konsum. Köpte jordgubbar som vi åt vid lekplatsen.


Vi handlade innan vi gick tillbaka.

Jag började med maten, medans de tog på flytvästarna å fiskade lite.


Kvällsdopp va vi alla sugna på så vi bytte om i båten å gick ut till segelsällskapet å badade.


Tillbaka i båten bytte vi om, innan vi tog en promenad till Bella Gästis där det va en massa träbåtar.

Julleveckan går nu av stapeln.

Idag gick de från Smögen hit. Imorn går de till Fjällbacka.

  

man skymtar barnen... 


Barnen kollade film när vi kom till båten   

å jag tog en kopp te å läste min tidning, å kollade på folk som gick förbi.


När barnen lagt sig tog jag disken.

Å sen fastnade jag här...


Nu ska jag kika runt lite,

 innan jag kryper ner mellan barnen 


Några bilder från igår

njuter av  medans barnen lekte

  

       

Barnen spexade efter badet. 


Alla kort är tagna med mobilen, då jag lämnade kameran hemma, men det är bättre än inget


Kramelikram Åsa 

Av åsa - 27 juli 2011 09:30

I går morse efter frukosten packade jag om för mig & ludwig & Emma. De va ute å lekte så länge. På vägen till Hunnebo stannade vi på Torp. Gjorde några affärer & lunchade. När vi kom ht ut va det klar blå himel. Packade in allt i båten, tog en macka innan vi gick å badade. Kallt tycker jag det va. Kortleken Kom fram när vi kom tillbaka till båten. Mat å en film innan barnen somnade. Jag sorterade kort en stund innan jag kröp ner mellan dem. Nu ska vi fixa oss å gå till strande. Kramelikram Åsa

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards