Alla inlägg den 6 juli 2011

Av åsa - 6 juli 2011 21:24

av barn som bara ligger å gapar å vägrar sova!!!! 


Annars har vi haft en bra dag 

På fm kom fam Läckberg å hämtade en bokhylla som ser ut som ett hus. Den har stått på Emmas rum, men har tänkt mig en expedit från ikea istället.

 Får se när det blir. Håller utkik på blocket å så. Annars får det bli en tur til ikea framöver, men det är ingen panik.


Barnen badade å vi vuxna tog en kopp.

När de åkt grillade vi hamburgare, innan vi åkte till Nordkroken å  

Sen handlade vi mat på hemvägen.


Hemma igen blev det kebab, pasta å sallad. Supergott. Blev över så vi klarar lunchen imorn 

Blandade ihop allt. Hoppas på en go dag på nån strand.

Gött å slippa tänka på det 

Nu i kväll kollade de på Tjorven å Skrållan innan sängdax.  

 

I går fixade vi på Emmas rum. Tog bort 2 garderober, en bokhylla, fixade till lite.

Emma va me å grejjade

  kläningen är från po.p

 

Jörgen hjälpte Ludwig med hans rum med. De kastade en sopsäck full med trasiga saker, en massa skräp.

Tog bort en del onödiga grejjer.

Möblerade om i hans rum med. Blev jättebra. 

      Oj oj vad han hjälpte till  

Ludwig lånade min mobil å tog det "snygga" kortet på mig.

De 4 tavlorna hänger nu på väggen utanför Emmas rum.

Emma lekte med Sanna.

De badade å lekte på Emmas rum mm.

Vi fikade med smoothie.  

           

 

Emma & Sanna lekte arga leken, som Sanna vann.

 Tror inte Emma gjort den förut.

 

Rasmus å Jonathn cyklade till Nordkroken å badade med 4 kompisar. Det är ca 1,5 mil enkel väg = de cyklade ca 3 mil.

Behöver jag säga att de va rätt så trötta när de kom hem igen....

   

 

Jag tog en cykeltur till pappas hus å vattnade blommor, tog in posten. Plockade smultron, som jag satt å njöta av alldeles SJÄLV 

       

 

KramelikramÅsa  


Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards