Alla inlägg den 24 juli 2011

Av åsa - 24 juli 2011 09:47

Hemma å packar om  


I fredags va vi upp till farmor & farfar i Ed å lämnade Ludwig & Emma. De ska vara där över helgen.


Jag å Jörgen åkte sen vidare till Grebbestad.

Gick in på Röde orm, där vi tänkte äta.

Efter 30 min gick jag fram å tog pengarna tillbaka. Det satt några vid andra bord som väntat 1 timme.

Vi gick å tog varsin langos istället.

Gick sen å kikade lite. Va bla inne på My kiddo. Hittade en tunika till Emma. Gillar deras ögon de har på kläderna 


Tanumstrand å Sportshoppen blev nästa stopp.

Köpte HH överdragsbyxor till Ludwig, 3/4jeans. Supermjuka 


Vidare mot dagens slutmål. Hunnebo.

Satt i båten å drack lite vin.

      

(taget med tele)


Gick bort i hamnen där vi träffade en jobbarkompis till Jörgen. Vi va nere å kollade i hans båt. 

Gick vidare bortåt å kollade. Träffade vå gamla grannar.


På Bella gästis blev det pizza. 

Supegod, å service. Hann knappt blinka så hade vi fått in pizzorna.


Tog en sväng förbi Kanten, men det va ju stendött.


Blev tidig kväll.....


Men inte tidig morgon för det...


Gick å åt brunch strax efter 11.

Regn regn åter regn...


Tog en promenad efter maten innan vi gick tillbaka till båten. Läste tidningen, innan vi slumrade till 


 kom fram å det blev klarblå himel 


Vi packade ihop å åkte till Fjällbacka å tog en hamburgareå gick å kikade innan vi åkte tillbaka till Sportshoppen i Tanumstrand. Köpte jackan till byxorna åt Ludwig. Köpte en one peace till Svägerskan, som vi sen åkte å lämnade på Fossen. Fick supergo jordgubbspaj hos deras grannar 


Därifrån åkte vi till Catrin & Anders. Kaffe & te & glass

Det drog över ett rejält oväder när vi va där.


Nu är det dax å äta frukost å packa för nästa resa 

Blir hämtad om ca 50 min. Ska till Gbg med min älskade syster & Johanna & Jenny.

Vi ska se Roxette i kväll å sen bo kvar på hotell 

Ska bli sååå kul


Hittade 2 kort från Emmas födelsedag när vi va i Hunnebo när jag ladda ur min iphone

   


Ha det nu så gott.


KramelikramÅsa           

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards