Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

blivande tvstjärna???

Av åsa - 28 juli 2011 22:14

Barnen gick å fiskade krabbor efter frukosten. Jag plockade iordning, skakade sängkläder.


Fixade korv,pastasalladen.


Vi gick ut på St Görans ö å badade idagg. Emma ville åka ruchkana så vi la oss på berget vid stranden. De gick ut å testade åka varsin gång. Sen va det inte roligt mer. Då va det bara gnäll om att de skulle ut till stegen å bada, för Ludwig skulle faktiskt snorkla!!!

Försökte med att han kunde gå ut å snorkla.

Slutade med att vi flyttade oss....


De badade å snorklade å fiskade krabbor 

     

Emma testade å blåsa upp simpuffarna...

Ludwig är på väg till stegen.

 

Det va jättevarmt å gött, men vinden va lite kylig.

Jag hoppade badet...


Tillbaka i båten igen gick de till bryggsn bredvid å fiskade krabbor med en kille som har sin båt där.

Jag la mig på akterdäck, där jag såg barnen hela tiden.


Efter maten gick vi till Konsum, för vi hade glömt schampoo mm hemma.


När vi kom ut från duschen stod det 2 brandbilar där. Någon pratade om brandmännens dag. Jag vet inte.

Barnen fick varsin plasthjälm. De fick provsitta, men Emma vågade inte.

      


Utanför bilen stod syrgastuberna. En brandman frågade om Ludwig ville testa dem, masken. Han är ju inte den som backar, så det gjorde han.

Detta filmades för SOS västkust, så nu är det väldigt spännande om vi kommer med på tv 

           


Radio Sotenäs va vid Olgas å sände live på em. Det tyckte de va spännande med 


Tog en glass innan vi gick tillbaka till båten. Barnen kollade film å jag läste tidning.


Nu sover de så gott.

Planen är å lägga mig liiite tidigare idag, vi får väl se hur det går...


Nu ska jag läsa några bloggar innan jag kryper ner mellan mina gullungar 


Kramelikram Åsa  


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 28 september 2011 21:53

Nu har jag bestämt mig för att flytta vidare. Ni hittar mig här istället: http://trepojkarochentjej.blogg.se/?tmp=28215002   KramelikramÅsa  ...

Av åsa - 28 september 2011 08:35

Idag är ingen vanlig dag för det är Jespers födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!!! I kväll ska vi på kalas till barnens kusin  som idag blir 6 år     I går jobbade jag sent.  När jag kom hem satt familjen vid middagsbordet och åt,  så det v...

Av åsa - 26 september 2011 21:36

föräldramöten för alla mina barn är nu avklarade Vi fick se filmer & kort från barnens vardag, med bla samspel, turtagning mm      Både Emma & Ludwig tog med sig varsin kompis hem idag. De lekte både ute & inne trots vädret  Emma har inte l...

Av åsa - 26 september 2011 14:29

Sitter här å laddar för att skura toaletten och då är tanken storstäda.  Iof lilla toan, men ändå. Inte så sugen, men försöker peppa mig själv  Dricker lite te å kikar runt lite, men snart ska det bli fart     Lovar...   Kramizar  Åsa...

Av åsa - 25 september 2011 21:07

  Kände att jag behövde det i kväll    På fm idag åkte vi alla med Ludde till hockeyträningen.   När han tränat klart va min plan att gå hem.  Ludwig skulle duscha där, så jag tänkte att vi skulle varit hemma ungefär samtidigt, men jag...

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards