Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av åsa - 2 augusti 2011 14:17

Nu är vipå väg till Uppsala. Har paserat Grästorp, så det är ju en bit kvar. Kommer fram i kväll nån gång. Men vi har ju semester. Igår tvättade jag upp allt, så tvättkorgarna va tomma. Emma va hos Maja å lekte flera timmar. De badade å hade jätteroligt. Jag stannade en stund å fikade med Anki me. Jättetrevligt. Sen kallade tvätten igen. Fixade lunchen till övriga i familjen. Hemgjord hamburgare blev det. Supergott!!!Rensade ur ett köksskåp innan jag hämtade Emma igen. Sen åkte vi till garaget där Jörgen , Rasmus, Jonathan slipade på båten. Satte på takboxen innan vi åkte hem å tog på oss badkläder å jag drog ut slangen å sprutade på barnen. Satt en stund å pratade med grannen innan det va dax å börja med maten. Grillat kött, sallad, potatis. Barnen åt glass till efterrätt igen. Jag å Emma hälsade på mormor, å hon fick sin present av mormor. En jättefin klocka med alfabetet på. Emma cyklade å jag gick hem. Fixade smoothie macka som vi käkade framför tvn. Somnade så gott sen, men vaknade mitt i natten av att det va sååå varmt... Men somnade snart om å vaknade ca 8.45 Då vaknade barnen. Nu hoppas vi på några härliga dagar i Uppsala & StockholmKramelikram åsa

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards