Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av åsa - 11 augusti 2011 22:02

När jag kom hem idag va huset helt tomt.

Tog med mig en filt å kuddar å la mig på altanen på baksidan.

Tvärslocknade å vaknade en timme senare av att familjen kom hem.

De hade varit hos famor & farfar å fikat.


Gick upp å fixade med tvätten.

De andra åt.


Jag & Emma cyklade å lämnade Ludwig hos en kompis. Vi cyklade sen till mormor en stund.

     

Sen cyklade vi å hämtade hem Ludde & hem igen.

Jörgen hade handlat mat, så jag började med maten.


När vi ätit tog jag med dammsugeren upp. Fick ett ryck å rensade lite i Ludwigs kläder först. Under tiden dammsög Emma 


När vi va klara hämtade vi in Ludwig som va ute å lekte med grannarna.

Upptäckte då att jag inte hade glasögonen på mig. Hallå eller?!?

Undrar om jag verkligen behöver dem...

Jo det gör jag ju.


Barnen dushade å la sig.

 De somnade gott idag båda två 

Tog ett varv nere med dammsugaren, när da lagt sig.

Lovar att jag hade letat.

Tillslut hittade jag dem mellan kläder jag rensat ut.

Provade en tröja, å la dem på byxorna under, å sen tröjan på utan å titta 

Kläderna va även efter jag rensat ur från Jonathan i söndags.

Nu ska jag krypa ner....

Imorn är det fredagsmys!!!


 

Kramelikram Åsa      


Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards