Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av åsa - 8 augusti 2011 21:28

efter semestern....


Jag öppnade.

Var på plats strax efter 6, dvs jag gick upp 5,15.

Somnade väl närmare 23.30, å har inte sovit så jättegott i natt.


Är så glad att jag har ett jobb som jag trivs med

Känns inte så jobbigt att semestern är slut.

Klart det är gött å va ledig med familjen


Tog en promenad dit å sen hem.

Emma hämtade kortleken, så spelade jag å hon å Jörgen Hugo, finns i sjön.

Ludwig va med några ggr han med.

Satt i uterummet. Så mysigt. solen sken, men det blåste en del, regnet kom å gick.


Ögonlocken blev tyngre å tyngre...

La mig ner å somnade så gott

En dryg timme senare vaknade jag av att min älskade man dukade fram middagen, som han fixat

Lasange & sallad.


Efter maten gick jag å Emma cyklade till Jätten å postade ett paket.


Hemma igen hoppade Ludwig i badet.


Kvällsmat innan de kollade Lotta på Liseberg.

Erik Saade va ju med i kväll.

De borstade tänderna å fixade sig i första pausen, lovade att lägga sig när han hade gjort sitt uppträdande, vilket de gjorde.

Bara det att han sjöng en gång till efter de lagt sig, så jag höjde stereon så de hörde ändå


Nu ska jag snart krypa ner å läsa ut boken.


KramelikramÅsa

   

    

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards