Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av åsa - 7 augusti 2011 21:29

Vaknade vid 9. Då va det helt tyst i huset. Men Ludwig vaknade snart efter.

Han lekte på sitt rum, Å jag började läsa:

Varför gråter inte Emma? 

Oj oj vilken bok... 

Sträckläste 100 sidor,

innan jag gick ner å började med frukosten.

Jörgen hade åkt å köpt lite frukost.

Kom ju hem i går em, å då åkte vi till pappa på kräftskiva 


Fixade med tvätten, innan jag satte mig med boken igen å en kopp te.

60 sidor till innan jag hoppasde in i duschen. 

Fortsatte med tvätten.


Kusin Ida har varit här å lekt med Ludwig hela dagen å Emma va hos Jesper.


Efter maten röjjde jag å Jonathan ur hans garderob, så jag vet vad han behöver inför hösten.


Rasmus va sugen på muffins, så jag bakade en sats som vi fikade innan de åkte till sin pappa.


När de åkt satte jag Emma i badet, å passade på å läsa en stund till 


Åkte sen å handlade till jobbet.


Hemma igen blandade jag bär å turkisk yoghurt, lite müssli, å satte mig här.


Ska snart krypa ner å läsa färdigt boken, eller nära på ialla fall.


Tömde mobilen på kort å hittade några från sista kvällen i Uppsala. Vi skulle åka å titta i domkyrkan, men det va stängt så vi tog en promenad i stället.

Satte oss å tog en glass.

           

  På morgonen fixade vi oss å Emma spexade som vanligt 

   Vi stannade i Örebro å käkade på Max.

Efterrätt blev deras Lyx milkshake

           


I morn är det jobb igen...


Resten av familjen är ledig en v till, så jag har bara mig själv att tänka på på morgonen - gött 


KramelikramÅsa

     

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards