Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av åsa - 28 augusti 2011 21:41

blev det igår 


Vi åkte till Dragsmark på 40-årsfest.

 På vägen stannade vi på Överby och köpte en blomma.

Vi var i så god tid att vi gick å tittade på och köpte skor till Ludwig & Emma.

     

Jag hade mätt deras fötter hemma på fm 

Investerade för ett tag sen i en sån mätsticka som man mäter skorna med. Den funkar till att mäta fötterna med. En riktig investering om ni frågar mig. 

Mätte nu i kväll Luddes skor å slängde 2 par som va så för små att han måste gått med krökta tår i dem.


Blir till att åka ut i veckan igen, då de skorna han fick kvar endast är 4 mm kvar i....

Samt att det är rätt bra att ha fler än ett par.

Tror säkert Jonathan behöver något par han med..


Idag har jag grejjat på här hemma.

Åkte till min syster för å hämta hem barnen, men fick bara med mig Ludwig hem. Emma stannade å lekte med J.

Sandra kom med dem strax efter 16 då vi fikade med äpplepaj på altanen  

  

Har röjjt av bänken i tvättstugan idag, rivit ur & tvättat sängkläderna.

Ska nu ta av köttgrytan från spisen,

 som stått å kokat i flera timmar.

 

Natti natti Åsa 

Presentation


4-barnsmamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards